Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2026
ENQUIRE / NEWSROOM
Η ουσία της ημέρας.Χωρίς τον θόρυβο.
ΤώραΑΔΜΗΕ: Βγάζει αντίδραση με το βλέμμα στο καλώδιο
Επιχειρήσεις

Προθεσμίες δηλώσεων, δόσεις φόρου και λοιπές υποχρεώσεις μετά την παράταση

Επιχειρήσεις11.07.20261 λεπτό
Προθεσμίες δηλώσεων, δόσεις φόρου και λοιπές υποχρεώσεις μετά την παράταση


Φυσικά πρόσωπα

Προθεσμία υποβολής δήλωσης για δικαίωμα έκπτωσης 4% στην καταβολή φόρου έως την 31η.7.2026 για όλα τα φυσικά πρόσωπα (παρ. 6 άρθρου 67 του ν. 4172/2013) Έληξε
15-05-2026
 

Προθεσμία υποβολής δήλωσης για δικαίωμα έκπτωσης 3% στην καταβολή φόρου έως την 31η.7.2026 για όλα τα φυσικά πρόσωπα (παρ. 6 άρθρου 67 του ν. 4172/2013) Έληξε
15-06-2026
 

Προθεσμία υποβολής δήλωσης για δικαίωμα έκπτωσης 2% στην καταβολή φόρου έως την 31η.7.2026 (παρ. 6 άρθρου 67 του ν. 4172/2013 – Α.1140/2026)
15-07-2026
24-07-2026

Καταληκτική προθεσμία υποβολής δήλωσης για φυσικά πρόσωπα (εκτός φυσικών προσώπων που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες με απλογραφικά βιβλία – Α.1140/2026)
15-07-2026
24-07-2026

Προθεσμία υποβολής δήλωσης για δικαίωμα έκπτωσης 2% στην καταβολή φόρου έως την 31η.7.2026 για φυσικά πρόσωπα με συμμετοχή σε νομικά πρόσωπα ή συμμετοχή σε νομικές οντότητες με απλογραφικό σύστημα
31-07-2026
–

Καταληκτική προθεσμία υποβολής δήλωσης για φυσικά πρόσωπα με συμμετοχή σε νομικά πρόσωπα ή συμμετοχή σε νομικές οντότητες με απλογραφικό σύστημα (παρ. 3 άρθρου 67 του ν. 4172/2013)
31-07-2026
–

Προθεσμία καταβολής ποσού φόρου εισοδήματος για φυσικά πρόσωπα προκειμένου να τύχουν την έκπτωση 4%, 3%, 2% αντίστοιχα
31-07-2026
– 

Καταληκτική προθεσμία υποβολής αιτήσεων αμφισβήτησης του ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος βάσει της παρ. 4, άρθρου 28Α ΚΦΕ (εκτός μελών ΝΠ με απλογραφικά βιβλία )
14-09-2026
22-09-2026

Καταληκτική προθεσμία υποβολής αιτήσεων αμφισβήτησης του ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος βάσει της παρ. 4, άρθρου 28Α ΚΦΕ για μέλη ΝΠ με απλογραφικά βιβλία
29-09-2026
 –

Δήλωση ΠΟΘΕΝ έσχες (Δ.Π.Κ. και Δ.Ο.Σ.)
15-10-2026
24-10-2026

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής δήλωσης κληρονόμων αποβιωσάντων και δηλώσεις κατοίκων εξωτερικού (μόνο όσοι έχουν μεταφέρει την κατοικία τους στην αλλοδαπή το 2025)
31-12-2026
–  

Νομικά πρόσωπα

Υποβολή βεβαιώσεων για καταβολές μερισμάτων σε φυσικά πρόσωπα, από νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες με απλογραφικά βιβλία, για το φορολογικό έτος 2025
14-07-2026
23-07-2026

Υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων με φορολογικό έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους- Α.1140/2026
15-07-2026
24-07-2026

Υποχρέωση κατάρτισης φακέλου τεκμηρίωσης τιμών ενδοομιλικών συναλλαγών και υποβολής του συνοπτικού πίνακα πληροφοριών (άρθ. 25 του ν. 5104/2024)
15-07-2026
24-07-2026